Festival de Nadal 2020 – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Un any més; celebrant i gaudint el Nadal des de l’Escola Jardí de Verdú.

Aquest any ha estat diferent de tota la resta, però no per aquest motiu menys important o menys festiu. Ara bé, us hem trobat molt a faltar a tots i a totes que estiguéssiu de públic al castell amb nosaltres i ens acompanyéssiu a l’actuació que hem fet en directe. Amb tot i això, l’hem emès en directe a través de la plataforma “YouTube” i d’aquesta manera hem pogut saber que, encara que estiguéssiu a la distància, seguíeu estant prop nostre gaudint del festival de la mateixa manera que ho hem fet nosaltres.

Des de l’Escola Jardí de Verdú volem agrair enormement el vostre escalf i estima, que encara que aquest any hagi estat des de la distància l’hem rebut igualment.

També volem agrair a l’AMPA que com sempre ens han muntat un decorat per l’actuació immillorable.

Tot l’equip de mestres de l’Escola Jardí de Verdú us desitgem unes bones Festes de Nadal 2020.

Ahhhh…. i si teniu un moment, entre àpat i àpat durant aquests dies de vacances, i voleu tornar a veure el festival aquí us deixem l’enllaç:

Moltes gràcies per tot famílies!