IMAGINE… DENIP Escola de Guimerà 2020

Ahir dijous dia 30 de gener va fer 72 anys que van assassinar a Mahatma Gandhi. Va ser un dels pares de la independència de la nació índia i la desaparició del Raj britànic mitjançant l’ús de la no-violència.

Els nens i nenes de de l’escola hem escrit els nostres missatges de PAU per tal que els coloms missatgers els facin arribar a totes les persones del món i aconseguir que la nostra societat gaudeixi de justícia, llibertat i igualtat social, i no hi hagi violència ni guerra.

Hem acabat el dia interpretant la cançó Imagine, la qual ens invita a imaginar-nos un món millor, el món que volem i que desitgem que algun dia sigui una realitat.