MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

El divendres 17 de gener els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Mitjà vam estar engrescats netejant el nostre gran tresor de l’escola, el nostre pati-jardí.
Les tasques que es van realitzar van ser diverses:
– Regar les flors.
– Treure les males herbes.
– Escombrar les fulles i la sorra.
– Desenterrar els camins de pedres.
– Recollir les pinyes i els pals.
– Arreglar el galliner.
Hola!
A la classe d’Educació Infantil i Cicle Inicial de l’escola de Ciutadilla hem encetat un projecte nou: l’Univers! Estem molt contents i emocionats perquè és un tema que ens agrada molt i que ens genera molts dubtes i preguntes sobre les estrelles, els planetes, el Sol… i tot allò que tenim tant i tant lluny però que veiem a diari, com per exemple, com es pon el Sol, o què fa la Lluna mentre és de dia…
Ja hem descobert el fenomen que ocasiona el dia i la nit, tot experimentant amb una bola del món i una llum que simulava el Sol; aquí us deixem una imatge amb els dos elements. Ens ho hem passat molt bé! D’ara en endavant, seguirem investigant sobre el paper del Sol i la Lluna i la resta d’elements que composen el Sistema Solar. Com més descobrim, més ganes tenim de seguir investigant!
A Verdú aquest passat cap de setmana va ser la Festa Major i nosaltres us ho expliquem.
Ens ho vam passar molt bé i per aquest motiu us expliquem allò que ens va agradar més.
Escolteu-nos i de ben segur que gaudireu tant com nosaltres ho vam fer.
Aprofitant i gaudint del sol els petits de Ciutadilla hem allargat el pati, hem experimentat amb la sorra mullada, hem fet molts menjars, molt ciment per pujar la paret de sorral, hem fet camins, hem fet rius al sorral,… hem acabat bastant bruts però ens… Llegeix més»
Aquest matí hem pogut gaudir d’un esmorzar molt saludable i deliciós!
Gràcies al Pla de consum de fruita i hortalisses cada mes rebrem caixes de fruita per esmorzar i/o berenar. Avui, algunes mares de l’escola s’han ofert voluntàries per preparar-nos uns pintxos de fruita, amb mandarina, pera i poma, que ens hem menjat per esmorzar. Els nens i nenes d’infantil ens hem encarregat de preguntar classe per classe quants pintxos s’havien de preparar i si algú tenia alguna al·lèrgia a aquestes fruites.
Clicant a la imatge veureu la bona pinta que feien!
Aquesta setmana Catalunya ha rebut una visita que no a tot arreu ha estat agradable, el temporal Glòria. A Verdú però, estem en una zona on no ens ha perjudicat en excés. Ha plogut i ha fet molt aire però sense conseqüències negatives per al nostre entorn.
Els alumnes d’infantil han fet cas a aquella dita que diu: Al mal temps bona cara i ben equipats amb botes d’aigua, jaquetes i paraigües han aprofitat per gaudir del pati i trepitjar tolls! A més a més, no han volgut deixar de banda les seves obligacions i, tot i la pluja, han anat a donar menjar a les gallines i a collir els ous!
Mireu què bé s’ho han passat i què bonic el pati tot ple d’aigua!