NETEGEM EL NOSTRE TRESOR!!

El divendres 17 de gener els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Mitjà vam estar engrescats netejant el nostre gran tresor de l’escola, el nostre pati-jardí.
Les tasques que es van realitzar van ser diverses:
– Regar les flors.
– Treure les males herbes.
– Escombrar les fulles i la sorra.
– Desenterrar els camins de pedres.
– Recollir les pinyes i els pals.
– Arreglar el galliner.

Projecte de l’Univers a Ciutadilla

Hola!

A la classe d’Educació Infantil i Cicle Inicial de l’escola de Ciutadilla hem encetat un projecte nou: l’Univers! Estem molt contents i emocionats perquè és un tema que ens agrada molt i que ens genera molts dubtes i preguntes sobre les estrelles, els planetes, el Sol… i tot allò que tenim tant i tant lluny però que veiem a diari, com per exemple, com es pon el Sol, o què fa la Lluna mentre és de dia…

Ja hem descobert el fenomen que ocasiona el dia i la nit, tot experimentant amb una bola del món i una llum que simulava el Sol; aquí us deixem una imatge amb els dos elements. Ens ho hem passat molt bé! D’ara en endavant, seguirem investigant sobre el paper del Sol i la Lluna i la resta d’elements que composen el Sistema Solar. Com més descobrim, més ganes tenim de seguir investigant!

Alegria, és Festa Major!!! – RÀDIO a INFANTIL – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

A Verdú aquest passat cap de setmana va ser la Festa Major i nosaltres us ho expliquem.

Ens ho vam passar molt bé i per aquest motiu us expliquem allò que ens va agradar més.

Escolteu-nos i de ben segur que gaudireu tant com nosaltres ho vam fer.

Iniciem el Pla de consum de fruita i hortalisses

Aquest matí hem pogut gaudir d’un esmorzar molt saludable i deliciós!

Gràcies al Pla de consum de fruita i hortalisses cada mes rebrem caixes de fruita per esmorzar i/o berenar. Avui, algunes mares de l’escola s’han ofert voluntàries per preparar-nos uns pintxos de fruita, amb mandarina, pera i poma, que ens hem menjat per esmorzar.  Els nens i nenes d’infantil ens hem encarregat de preguntar classe per classe quants pintxos s’havien de preparar i si algú tenia alguna al·lèrgia a aquestes fruites.

Clicant a la imatge veureu la bona pinta que feien!

Temporal Glòria a Verdú

Aquesta setmana Catalunya ha rebut una visita que no a tot arreu ha estat agradable, el temporal Glòria. A Verdú però, estem en una zona on no ens ha perjudicat en excés. Ha plogut i ha fet molt aire però sense conseqüències negatives per al nostre entorn.

Els alumnes d’infantil han fet cas a aquella dita que diu: Al mal temps bona cara i ben equipats amb botes d’aigua, jaquetes i paraigües han aprofitat per gaudir del pati i trepitjar tolls! A més a més, no han volgut deixar de banda les seves obligacions i, tot i la pluja, han anat a donar menjar a les gallines i a collir els ous!

Mireu què bé s’ho han passat i què bonic el pati tot ple d’aigua!