VISITA DE L’ESCRIPTORA CONVIDADA: OLGA BESOLÍ

El dijous, dia 1 de juny, ens van visitar les Germanes Besolí, l’Olga (escriptora) i l’Ester (il·lustradora) dels contes infantils que ens va regalar l’Ajuntament per la diada de Sant Jordi (“El pallasso Muniatto” i “Muniatto, the casteller”)

Tota l’escola ens vam reunir en una mateixa aula per escoltar-les parlar sobre els motius que les van motivar a treballar juntes, qui és el pallasso Muniatto i el paper que té cadascuna en l’elaboració de cada llibre (ja que una s’encarrega majoritàriament del text i l’altra dels dibuixos). A més d’això, les autores van ficar un petit vídeo del pallasso Muniatto, que ja l’havien conegut en persona el curs passat per la festa de final de curs.

També vam tenir l’oportunitat de gaudir de veure una de les seves obres de manera dramatitzada, és a dir, van explicar un conte davant dels nens i nenes mentre ho representaven amb objectes i música.

Després de l’anterior, els infants van poder fer preguntes a les dues autores sobre aquelles coses que volien saber o que no els hi havia quedat gaire enteses.

Finalment, les autores van firmar els llibres de cadascun dels nens i nenes, afegint-hi un text alegre amb un bonic pallasso Muniatto dibuixat al costat.

Dies abans, els més petits de l’escola van preparar l’exposició de l’entrada, amb els llibres que tenim a la biblioteca de l’autora.

Cliqueu a aquest ENLLAÇ per veure les fotos de la visita.