CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA AMB UNA CAMINADA.

El passat divendres 12 d’abril, els alumnes i els mestres de l’Escola 1 d’Abril van dur a terme una caminada per commemorar el Dia Mundial de l’Activitat Física. Tot i que la data oficial d’aquesta celebració és el 6 d’abril, vam decidir realitzar-la el divendres per unir-nos als membres de la comunitat més gran i al personal del consultori mèdic. Aquesta iniciativa no només va promoure l’activitat física entre els estudiants, sinó que també va fomentar la integració intergeneracional i l’adopció d’hàbits saludables. La jornada va culminar amb un esmorzar proporcionat pel consultori mèdic.

Aquesta activitat no només va reforçar els llaços entre l’escola i la comunitat, sinó que també va servir com a recordatori de la importància de l’activitat física per mantenir una bona salut física i mental al llarg de la vida.

Recull fotogràfic caminada