EL PETIT MÓN DEL PETIT PRÍNCEP I EL CONTE DE L´OSSET ELIES

El dia 20 de març vam tenir el plaer de rebre a la nostra escola a l’autora de contes infantils Assumpta Mercader.

Als alumnes de la llar i d’educació infantil ens va compartir les aventures de l´osset Elies i, entre tots, el vam ajudar a dormir, ja que no tenia gaire ganes d’anar al llit. Ens ho vam passar d´allò més bé!

Als més grans de l’escola, amb l’ajuda de titelles, objectes i la nostra col.laboració, ens va explicar algunes aventures d’aquest famós llibre, que enguay està d´aniversari: El Petit Príncep. Tots junts vam veure la importància de l´amistat I vam donar valor a les qüestions que realment són importants a la vida.