Taller de Roques i Minerals

El passat dijous 4 d’abril, a l’escola de la Palma D’Ebre vam tenir la sort de rebre la visita de l’Alvaro Arasa, un geòleg genial que ens va portar en un viatge emocionant pel món de les roques i minerals amb un taller super divertit.

Amb moltes ganes de descobrir coses noves, els alumnes es van ajuntar per aprendre de primera mà tot sobre les roques i minerals. L’Alvaro va arribar carregat amb tota mena de mostres de pedres i minerals, i va explicar cada detall.

Els alumnes van poder tocar, veure i fins i tot olorar les roques i minerals que ens va portar l’Alvaro. Van aprendre sobre els colors, formes i textures úniques de cada peça, i com les podem trobar en la natura al nostre voltant.

Amb un estil molt pràctic i entretingut, l’Alvaro ens va mostrar com es formen les roques, per què són importants i fins i tot com podem reconèixer-les. Amb experiments divertits i activitats pràctiques, els alumnes van poder viure la ciència en acció i veure com la geologia és part del nostre dia a dia.

Així que moltes gràcies, Alvaro Arasa, per compartir amb nosaltres el teu coneixement i passió per les roques i minerals. Va ser un dia genial i segur que deixarà una empremta duradora en els nostres cors

Enllaç a fotos.