PARTICIPEM EN LA XXXVI MOSTRA DE TEATRE DE LA RIBERA D’EBRE

Un any més la nostra escola participa en la Mostra de Teatre de la Ribera d’Ebre, que enguany celebra ja la 36ena. edició.

Enguany hem representat “La rateta que escombrava l’escaleta” i es tracta del tradicional conte però amb una moral per fer-nos reflexionar. A més, és un conte musicalitzat, en el què l’alumnat ha compost part del text i el toca amb el xilòfon i el canta. Tots uns artistes!

Al no poder-la realitzar presencialment, hem gravat la nostra obra de teatre i la podeu veure clicant: https://drive.google.com/file/d/1Cq6NfcEjvsQSF4Js5TAqgzRbxOgK-VbT/view?usp=sharing

1. Joana

Felicitats per aquesta representació del conte de la rateta amb cançons, música, sons i personatges d’animals que ens transmeten emocions.
    Amb la vostra participació omplim la cartellera del teatre a l’escola per a gaudir-ne un any més.
    I vet aquí una gat i vet aquí un gos …
    que la vostra obra ja forma part de la Mostra de Teatre Escolar de la Ribera !!!

Moltes gràcies per a fer-ho possible !!!