GUANYADORS DEL PREMI “TASTETS” D’ÒMNIUM

La nostra escola està d’enhorabona!

Enguany hem participat al concurs de narrativa TASTETS organitzat per “Òmnium” i… d’un total de més de 100 obres presentades…no hem obtingut un premi, no! N’hem aconseguit 2!! Estem molt contents pels bons resultats de la nostra escola.

De la categoria cicle inicial, l’Aran Rojals Trepat va quedar la tercera amb el conte “La Patateta a l’hort”.

De la categoria cicle superior, el Guillem Abella Abella va guanyar el tercer premi amb el conte titulat “El corderet”.

Des d’aquí felicitem també als seus familiars i sobretot al professorat que amb el treball diari va sembrant les llavors pel gust a la lectura i a l’escriptura.

Enllaç a les fotografies de la diada

En aquest enllaç podeu llegir la notícia publicada al web d’Òmnium: https://www.omnium.cat/ca/omnium-terres-de-lebre-entrega-els-premis-tastets-i-especials-2024-a-jesus/