ENS PREPAREM PER SANT JORDI AQUESTA TARDA

A la nostra escola ens estem preparant per a un esdeveniment molt i molt emocionant que farem aquesta tarda, celebrarem St. Jordi a partir de les 3 de la tarda al gimnàs de l’escola.

Per celebrar aquest event tan especial, comptem amb els llibres escrits pel riba-rojenc Ferran Orta sota el títol “El meu avi”, que els regidors de l’ajuntament, Miquel Cervelló i Cristian Morales, entregaran a l’alumnat. A banda, tindrem l’oportunitat de gaudir d’una espectacular obra teatral sobre la famosa llegenda realitzada per l’alumnat de 6è amb l’ús de titelles.

Animem a assistir a tothom a aquest moment tan bonic, segur que ens ho passarem molt bé, perquè les rialles i la diversió no faltaran, us ho podem assegurar!

Finalment, aprofitem per agrair a l’ajuntament el regal del llibre de St. Jordi.