TALLER: “GUST PER LA SALUT”

Dins del Programa de Consum de Fruita i llet a a les escoles, enguany tot l’alumnat de l’escola hem pogut gaudir d’un taller sobre alimentació saludable per descobrir el valor de les fruites, les hortalisses i els productes làctics

Primer hem hagut de descobrir on havia amagat la Rita una aliments. Per fer-ho, hem hagut de superar algunes proves seguint el camí que recorren des del camp fins a la taula. Cada prova superada ens feia avançar un lloc .

Una de les proves era de mímica per endevinar quin aliment estàvem representant:

Una altra va ser dibuixar aquests aliments i tot el que necessiten per viure. També van escriure receptes que es poguessin fer amb l’aliment de cadascú i escriure rodolins amb ells.

Per acabar, cadascú va poder degustar iogurt, mandarina, poma i pastanaga per berenar. Boníssim tot!