REBEM A L’ESCRIPTOR LLUÍS PRATS

Enguany vam tenir una manera peculiar d’acabar amb la jornada partida del juny, i començar amb la intensiva: l’últim divendres per la tarda per rebre a la nostra escola l’escriptor Lluís Prats.

El dia de Sant Jordi, l’Ajuntament ens va regalar un llibre seu (als grans, Hachiko) i ens el vam llegir per poder conèixer-lo i fer-li preguntes el dia que el vam conèixer.

Va ser una activitat molt bonica perquè, a més de conèixer a l’escriptor en persona, també ens va explicar coses de les seves obres: com ho fa per escriure, en què s’inspira, etc.

I en acabar en va poder signar el llibre (i altres seus que teníem a la biblioteca de l’escola i a les nostres cases.

A mitja visita, van trucar a la porta i…sabeu a qui vam obrir? als nostres antics companys d’escola! els exalumnes que ara estudien a l’institut de Flix i que van voler conèixer també a l’escriptor perquè a l’institut havien llegit algun llibre seu.

Va ser una tarda molt rica ja que els més grans, mentre pujaven al poble amb l’autobús, van preparar preguntes per fer-li i…el nivell de les preguntes d’aquests nois i noies era diferent a les nostres. Molt bonic!

En acabar, també es van fer una fotografia amb ell, com quan anaven a la nostra escola.