Certamen de Lectura en veu alta

El passat 11 de març, en el marc del Certamen Anual de Lectura en Veu Alta, l’Escola de la Palma d’Ebre va presentar a Guillem com a representant, que va deixar una bona impressió en els assistents.

Guillem va fer una excel·lent interpretació del fragment que li va tocar en concurs del llibre “El vuitè nan”. Va demostrar un bon domini del material i va mantenir l’atenció de l’audiència. Encara que no va guanyar, la seva participació va ser valorada positivament.

Des de l’Escola de la Palma d’Ebre, volem felicitar al Guillem per la seva actuació al concurs. La seva dedicació i esforç són dignes d’elogi, i estem orgullosos de tenir-lo com a representant de la nostra escola. Continuem animant-lo a seguir explorant el món de la lectura i la seva expressió.

Enllaç a imatges i video de l’actuació.