L’AJUNTAMENT ENS REGALA LLIBRES

Cada any pels voltants de Sant Jordi, l’Ajuntament de la Palma d’Ebre col·labora amb l’escola amb el regal d’un llibre per l’alumnat i per a la biblioteca del centre. Aquest regal ens el fa en reconeixement de les tasques literàries que es realitzen a l’escola.

Enguany no podia ser un any diferent i, tot i trobar-nos confinats a casa, des d’#Escola1d’AbrilaCasa hem realitzat activitats literàries i artístiques amb el nostre alumnat, que les hem publicat perquè les podeu gaudir.

El llibre que se’ns regala sempre sol ser de l’autor que posteriorment visitarà les escoles de la ZER i al qual podem coneixer i preguntar les nostres inquietuds. L’escriptor escollit per enguany és l’Oriol Canosa, qui escriu per a totes les nostres edats: des d’Educació Infantil fins a Cicle Superior. No sabem si enguany ens podrà visitar o no, de moment el seu llibre ja el tenim i ens el podrem anar llegint.

A més, enguany vam tindre una doble sorpresa en obrir el regal que ens vam trobar a la bústia de casa: hi havia el llibre de l’escriptor i una carta de la nostra alcaldessa! Ens va fer moltíssima il·lusió rebre-la i aviat li ho podrem dir. Moltes gràcies!

Fes clic al “play” per veure les fotos