JOCS FLORALS ESCOLARS de Catalunya

El dia 31 de maig es va celebrar a Auditori de Tortosa la final dels Jocs Florals.

De la nostra escola vam tenir representants en dues categories: l’Ana i l’Adrià en la categoria A1 (Cicle Inicial) amb el conte “La pluja forta” i Nil en la categoria C1 (Cicle Superior) amb el conte “El pianista”.

Abans de nomenar als guanyadors, van donar un diploma a cada escola i a tots l’alumnat participant. Aquest diploma el va recollir el mestre de l’escola David Cosido.

L’alumnat, per categories, anaven pujant a l’escenari. Una vegada estaven tots dalt, el jurat deia el guanyador.  Aquests llegien un tros el seu conte davant de tothom.

Els nostres contes no van ser escollits però val a dir que ho van fer molt i molt bé.