HA ARRIBAT LA CASTANYERA A LA PALMA!!

El passat dimarts 31 d’octubre vam tenir una visita molt i molt especial, va venir la… Castanyera!!! Els alumnes per rebre a la Castanyera en el seu dia van organitzar unes actuacions molt divertides i originals perquè tothom gaudís d’una tarda inoblidable.

Les actuacions que van fer els nens i nenes de la nostra escola van ser aquestes (per ordre cronològic):

• LA CASTANYADA (CI).
  • PET PATUM (EI i Llar).
  • CANTÓ INFERNAL D’OFFENBACH (CM i CS).
  • JA HA ARRIBAT LA TARDOR (CI, CM i CS).
  • TRES CASTAÑAS POLO-CHAN (CI).
  • M’AGRADA LA TARDOR (EI).
  • EL VIROLET (CM i CS).
  • TORREM CASTANYES (tot l’alumnat).

Com a clausura, vam fer entre tots els presents una gran rotllana (famílies, alumnes i mestres) i vam ballar la cançó “TORREM CASTANYES”. La Castanyera va quedar molt satisfeta i ens va felicitar per aquest acte tan emotiu i bonic. Després d’això, els alumnes van poder fer-se una foto amb la Castanyera i va agafar cadascú una paperina amb castanyes per compartir-la amb els qui més estimen.

Tots els infants de la nostra escola van quedar molt contents i les famílies eren tot somriures, ha estat una gran Castanyada i ha sigut gràcies a la col·laboració de tots/es, fins la següent!!

Els vídeos els podeu trobar als següents enllaços:

Vídeo ball 1

Vídeo ball 2