Festa de la Castanyada 2021

Avui hem rebut a l’escola a la Senyora Castanyera i, per celebrar-ho, li hem preparat unes actuacions. Ens ha agradat molt poder compartir la festa de la Castanyada també amb tots els familiars que ens han pogut acompanyar.

Hi ha hagut de tot: un teatre recitat, danses, poema i cançons; alguns els hem après en català, altres en anglès i també en castellà!

Els dies previs a la festa hem estat preparant el decorat de l’aula i de l’escenari.

La Senyora Castanyera ha estat molt participativa tota la tarda i, fins i tot, ha sortit a ballar una dansa amb tot l’alumnat de l’escola i amb els familiars que s’han animat. Ah! i ens ha repartit una paperina de castanyes torrades i moniato cuit. Moltes gràcies!

Ens ho hem passat mot bé!

Us deixem un recull. Desitgem que us agradi!