Donació de llibres per a la Biblioteca Escolar

La coordinadora de la Biblioteca de la nostra escola va assistir a la Fira del Llibre Ebrenc i Litterarum, el dia 2 de juny a Móra d’Ebre.
En primer lloc, l’il·lustrador ebrenc Jordi Alfonso va fer una xerrada titulada “Llegim còmics?”, a la Biblioteca Comarcal.
Després totes les coordinadores del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre van anar a la carpa de la Fira del Llibre Ebrenc a recollir els 3 llibres que els va regalar el CERE (Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre) i els 2 donats des de la Fira i la impremta Bassa.
Aquests, juntament amb els llibres que es van comprar, serveixen per ampliar el nostre fons bibliogràfic i que se’n pugui beneficiar tot l’alumnat del centre.
Moltes gràcies des d’aquí per les donacions i animen a tot el veïnat a fer ús de la biblioteca de l’escola.