CERTAMEN DE LA LECTURA EN VEU ALTA

El passat dia 13 de febrer vam celebrar a la nostra escola el certamen intern per triar quin alumnat representaria a la nostra escola en el concurs Veu Alta, organitzat pel Grup Enciclopèdia i la Generalitat de Catalunya. Ens presentem en la categoria Grumets Vermells (cicle mitjà) i Grumets Verds (cicle superior).

El jurat va estar format per: representant de l’ajuntament, representant del claustre de mestres, directora, representant de l’AMPA i representant de les famílies. Tot l’alumnat participant ho va fer realment bé i va ser difiícil escollir-ne solament un de cada categoria.

Finalment, van resultar escollits suplents Adrià i Nil.

Els representants que el mes que ve aniran a Tortosa seran: el Guillem per a la categoria de cicle mitjà i la Júlia per a cicle superior.

Molta sort!