CELEBRANT EL CARNAVAL DEL 2024 AMB EL REI DELS POCA-SOLTES!

El passat 9 de febrer vam celebrar una data molt esperada per tots i totes, és a dir, el Carnaval! A primera hora del matí el Senyor Carnestoltes (àlies el rei dels poca-soltes) estava preparat al passadís de l’escola per rebre els alumnes i les famílies! Els infants es van fer una foto per commemorar l’especial moment.

A continuació, com estava plovent, ens vam organitzar per unificar les dues classes de primària i així crear un ampli passadís en forma de cercle per fer una rua molt divertida, els xiquets i xiquetes van gaudir moltíssim i les seves famílies també, va ser un moment molt bonic i ple d’alegria!

En acabar la rua, les famílies es van situar com a públic i els infants van realitzar diversos balls i danses, molt ben fets per cert, gràcies a la col·laboració de tots els mestres i les ganes que hi van ficar els infants perquè sortís bé, evidentment. Entre tots ho vam fer súper bé i tindrem un record per a sempre d’això. Després els familiars dels nens i nenes es van marxar i els alumnes es van quedar a l’escola fins l’hora de sortida.

Finalment, durant la tarda, es va dur a terme el conegut judici del carnestoltes, aquest any es va decidir que se’l cremaria, ja que solament vol jugar i a l’escola també hem de treballar. Un cop cremat, el Carnaval, tristament, es va acabar.

Vídeos i fotos Carnaval 2024:

Vídeos i fotos carnaval LP 2024