CANTEU AMB NOSALTRES LA TORNADA?

Sabíeu que a la nostra escola som molt artistes? Des d’ #Escola1d’AbrilaCasa hem cantat una cançó tota l’escola. Bé, tota tota, no ben bé…hem cantat la tornada de la cançó.

És una cançó que canvia una mica la tradicional llegenda de Sant Jordi: el pobre drac no és tan dolent com sembla, o com ens han fet creure…no us contem el final, perquè si el voleu saber haureu d’escoltar ben bé la lletra de la cançó.

Ah! que no us hem dit que la cançó es titula “La llegenda de Sant Jordi” i la canta el grup Ambauka.

Fixeu-vos bé, a veure qui és el primer que es troba al video!