Aniversari escola 1 d’Abril i final del segon trimestre

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres 31 de març vam acabar el segon trimestre i també vam celebrar el 90è aniversari de la nostra escola.

No hi ha millor manera per a celebrar un aniversari que bufant les espelmes i vam fer-ho tots i totes amb les mones que prèviament havíem elaborat i que després ens vam poder menjar.

Va ser una jornada lúdica i festiva en la qual cadascú va poder mostrar els seus talents que havien estat treballant en les darreres setmanes de trimestre. Per això, vam pujar a un punt emblemàtic del poble, el Pi del Pino i allà, vam començar a realitzar les actuacions. Se’n va poder veure moltes i variades, individuals i col·lectives i fins i tot un ball final de tot l’alumnat del centre amb la temàtica de l’amistat.

Finalment, i com no podia ser d’altra manera, vam menjar-nos les mones que havíem elaborat i que vam trobar boníssimes!!!

Us deixem amb un recull d’imatges i vídeos!

Bones vacances a tothom!

Aniversari escola