Treball final el Món de la flora

Com ja us vam explicar anteriorment, els alumnes de l’escola vam participar a un projecte amb col·laboració amb el camp d’aprenentatge de Flix anomenat el Món de la flora.

En aquell projecte vam realitzar activitats a la natura i vam cultivar la consciència mediambiental en els espais naturals comarcals. Al finalitzar el dia, les organitzadores del camp d’aprenentatge ens van encomanar la feina de realitzar un treball final per exposar a totes les altres escoles que han col·laborat.

Us compartim l’enllaç de la pàgina web del camp d’aprenentatge i així podreu veure els dos productes finals. Entreu al següent enllaç i cliqueu el nom de la nostra escola. També podeu mirar els productes finals de les altres escoles.

Desitgem que us agradi.

EL MÓN DE LA FLORA