CELEBREM JUNTS LA CASTANYADA

El dijous dia 26 d’octubre tots els nens i nenes de la ZER Conca de Barberà ens vam reunir a Vilaverd per celebrar junts la Festa de la Castanyada.

Com ja és tradició a la nostra ZER, cada curs ens desplacem a un poble diferent de la comarca per tal de celebrar la Festa en comunitat educativa. Un dels nostres objectius de treball és conèixer de manera vivencial l’entorn proper, cosa que ens ajuda a configurar la nostra identitat personal i social.

Durant el matí vam realitzar, per cicles, diferents gimcanes de descoberta del poble. Després de dinar es van afegir a la festa les famílies, reunits al Santuari de la Mare de Déu del Montgoi vam realitzar un joc de pistes per tal de poder trobar la Castanyera, la qual ens va repartir castanyes torrades amb l’ajuda dels membres de l’AFA de l’escola Valldemur! Gràcies!

Va ser una jornada de convivència de ZER, que en un entorn privilegiat ens va recordar que quan ajuntem les nostres petites escoles som molt grans!

Moltes gràcies a tots i totes per ser-hi!

Aquí teniu el recull de fotografies: