TROBADA D’ESCACS A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

El divendres dia 17 de maig, al Pavelló Municipal d’Esports de l’Espluga de Francolí es va omplir de nens i nenes per gaudir dels escacs.

La trobada va estar organitzada per diversos centres educatius de la Conca de Barberà i de l’Alt Camp.

De la comarca conquenca hi va participar l’Escola Cor Roure de Santa Coloma de Queralt, l’Escola Antoni Tous de Pira, l’Escola Vedruna i l’Escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí i l’Escola Salvador Ninot de Sarral.

Aquí teniu l’enllaç del recull de fotografies i article publicat a l’Emissora FMR de l’Espluga de Francolí.