SORTIDA AGRAMUNT 1r,2n,3r: ESPAI GUINOVART I LO PARDAL

El dijous dia 14 de febrer, els alumnes de 1r, 2n i 3r de la ZER van anar d’excursió a Agramunt.
En aquesta sortida els alumnes van visitar “L’Espai Guinovart”, fundació privada que recull part de l’obra Josep Guinovart i Bertran, on van admirar diferents obres de l’autor i posteriorment van realitzar un taller d’escultura amb fang i diferents elements de la natura. També van visitar “Lo Pardal”, espai dedicat a la difusió de l’obra de Guillem Viladot i a la poesia visual en general. Per últim, van dinar en un bonic parc infantil situat al costat del riu Sió al seu pas per Agramunt.
Aquí us deixem el recull de fotografies:
SORTIDA 1,2,3 AGRAMUNT