PREINSCRIPCIÓ AL CURS ESCOLAR D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA 2018-2019

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ: del 13 al 24 d’abril (ambdós inclosos).

HORARI:
Matí de 8:30 a 13h
Tarda de 15 a 17h.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR:
* Sol·licitud de preinscripció:
sol·licitud_preinscripcions_ 18_19
* Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
* Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o targeta de residència (NIE) o passaport. Els * estrangers comunitaris el document d’identitat del seu país d’origen.
* Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a, en cas que tingui.
* Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne/a.
* En els casos en que no coincideixi l’adreça al·legada a la preinscripció amb la del DNI o NIE, caldrà presentar un certificat d’empadronament de l’ajuntament vigent.

PODEU ACCEDIR A LA INFORMACIÓ DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA CLICANT EN AQUEST ENLLAÇ