PERSONES QUE EDUQUEN – L’ESPLUGA FM RÀDIO

L’Espluga FM ràdio, des del seu programa “Persones que eduquen”, conduït per Filo Farré i Montse Bosch, va emetre el passat 24 de febrer un programa dedicat al tema de la inclusió, en el que hi van participar diferents professionals de la Conca de Barberà que treballen per aconseguir fer-la real i efectiva.
Van participar:
– La Rosa López, mare d’un exalumne que va estar escolaritzat a l’Escola Antoni Tous de Pira.
– La Roser Funollet, mare d’una alumna de Barberà i responsable de la SIEI de l’Institut Martí l’Humà.
– La Carme Vielba, mestra d’educació especial de la nostra ZER.
Gran feina i gran programa!
Endavant!
Us deixem l’enllaç al programa: