LA ZER CONCA DE BARBERÀ CELEBRA LA CASTANYADA

El passat dimarts dia 31 d’octubre, vam celebrar la Castanyada a Sarral.
Durant el matí, els alumnes, organitzats per cicles, van realitzar diferents activitats: visita de la Cooperativa i del Museu de l’Alabastre, ruta guiada pel poble i gimcanes organitzades pels alumnes de CS de la ZER.
Va ser després de dinar, quan van arribar els familiars dels alumnes i també la Castanyera, tots ell disposats a escoltar les cançons que els infants havien preparat per a l’ocasió. A continuació, la Castanyera va repartir castanyes per a tothom i junts van poder gaudir d’una magnífica festa a l’Ermita dels Sants Metges.
Els mestres de la ZER agraïm a l’Ajuntament de Sarral la seva col•laboració, i especialment, a l’AMPA de Solivella la seva participació en l’organització de la festa.