INFORMACIÓ AJUTS INDIVIDUALS 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Us informeu que s’obre el període de sol.licituds pels ajuts individuals del proper curs 2018-2019:
– Assistència a menjadors escolars
– Adquisició de llibres i material escolar obligatori
– Assistència a la llar d’infants

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA:
– DNI/NIE de la persona beneficiària.
– DNI/NIE de la persona sol·licitant i de tots els membres de la unitat familiar o en cas de no disposar-ne: certificat de naixement o llibre de família.
– Fotocòpia de la preinscripció a la llar d’infants en cas de sol·licitar l’ajut per assistència a la llar d’infants.
– Codi indentificador únic de cada alumne (IDALU) (** Cal demanar-ho al centre educatiu)

Es pot descarregar el formulari de la sol·licitud a la seu electrònica:
(www.seu-e.cat/web//concadebarbera) i presentar-la al registre del Consell Comarcal del 2 al 31 de maig.
La persona encarregada serà l’Àurea Porras, administrativa de l’equip bàsic de serveis socials.

També es pot presentar la sol.licitud i documentació a:
Solivella: 29 de maig de 11:30 a 13.30 a l’escola
Barberà: 8 de maig de 11:30 a 13:30 a l’escola