EXCURSICIÓ FINAL DE CURS EI TAMARIT

El passat divendres dia 14 de maig l’alumnat d’educació infantil de Solivella, Pira i Barberà vam gaudir de l’excursió de final de curs. Començàvem el dia a Tamarit, on seguint el mapa dels pirates vam arribar a la platja. Allà vam descobrir alguns dels animals que viuen al mar, ens vam mullar els peus i vam fer concurs de castells de sorra! Havent escoltat la llegenda de les Bruixes del Castell de Tamarit, ens hi vam acostar i les vam cridar, només alguns van aconseguir veure la punxa d’un barret de bruixa que treia el cap per la torre del castell. Això sí!, tots vam veure el vaixell que les bruixes van petrificar amb el seu encanteri!
Vam gaudir d’un dia estiuenc amb els companys i mestres! De lluny vam poder saludar als companys de la ZER!

Esperem que el curs vinent puguem ja tornar a jugar junts i abraçar-nos!

Aquí us deixem el recull de fotografies:

EXCURSIÓ TAMARIT EI