ESCOLA DE SOLIVELLA GUARDONADA ALS PREMIS BALDIRI REIXAC

L’Escola Sagrat Cor de Solivella ha estat premiada amb un dels Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla en la categoria d’Experiències en grup gràcies al projecte ‘Fem de guies, descobrim i georeferenciem Solivella’. En aquesta categoria s’havien presentat 134 propostes i només se n’han premiat 25. La iniciativa del Sagrat Cor s’emmarca en la Mostra de Teatre a l’Escola de la Conca de Barberà, quan els alumnes de Solivella van fer de guies turístics als nens i nenes dels altres centres educatius que van anar al municipi a fer teatre.

Moltes felicitats a l’escola de Solivella per aquest fantàstic projecte!!!

Notícia publicada a l’EFMR: