CAMINADA 30 ANYS +1

Benvolgudes famílies,

El dia 8 de maig de 2021 va fer 30 anys que es va fer públic al DOGC la Resolució per la qual es constituïa la nostra ZER.

El curs passat, en motiu de la pandèmia, no vam poder fer cap acte commemoratiu de l’esdeveniment.

És per això, que aquest maig hem volgut recuperar una de les activitats de ZER que s’han fet en algun moment d’aquests 30 anys. L’activitat escollida ha estat LA CAMINADA DE LA ZER. Cada escola farà un tram del recorregut en el qual l’alumnat es passarà el testimoni dels 30 anys de la ZER i que el dia de la Festa de final de curs tindrem a Barberà de la Conca.

Us convidem a afegir-vos a la CAMINADA juntament amb els vostres fills/es i totes les persones del poble que ho desitgin ja que és oberta a tothom, en podeu fer difusió.

En la imatge adjunt hi trobareu el dia que camina el vostre poble, ja veureu que l’activitat dura un matí i cal portar esmorzar, aigua i protecció pel sol.

Moltes gràcies! Junts som la ZER Conca.