HA ARRIBAT LA CASTANYERA

Com cada any, no pot faltar a la nostra cita, l’esperada Castanyera.

Tots nens i nenes de l’escola vam sortir d’excursió pels voltants de Solivella. Després d’explorar i investigar una mica l’entorn, va venir la castanyera carregada d’anècdotes i històries que van embadalir als nostres infants. Tots els nens i nenes van deixar-se anar i van elaborar unes obres d’art fantàstiques amb elements de l’entorn.
Els més petits de l’escola van omplir una capsa de tresors amb objectes naturals que van anar trobant pel bosc, gràcies a les pistes que els va facilitar la castanyera.
Petits i grans, vam gaudir d’un matí carregat, una altra vegada per fi, d’aquella il·lusió infantil i innocent que posa la pell de gallina, i, sobretot, de les castanyes!!

Per si no en vam tenir prou, a la tarda vam gaudir amb els tallers de tardor que vam fer a l’escola i que van culminar la jornada de la castanyada.
Aquí us en deixem una petita mostra.

La castanyada