Arriba la Castanyera!

Un any més arriba la Castanyera a l’Escola i ho hem celebrat d’una forma molt especial.

El dijous 30 vam sortir tots els nens i les nenes de l’escola Antoni Tous al bosc i vam fer activitats a l’aire lliure. Durant tot el matí, vam estar explorant el nostre entorn i ens va visitar la Castanyera! Ella ens va explicar la seva història i, fins i tot ens va descobrir el “Land Art”. Llavors, cada grup va poder fer unes magnífiques creacions artístiques com havia proposat la Castanyera.

A la tarda, ens vam quedar a l’escola però seguint amb la temàtica. Vam poder debatre sobre com altres cultures celebren aquesta data amb la pel·lícula de “Coco”.

CASTANYADA 2020 PIRA