Pla d’acció

Què volem fer?

El propòsit més important és la participació activa del centre en projectes de millora ambiental per arribar a esdevenir un motor de la sostenibilitat a escala local. Dit d’una altra manera:

• “Els petits canvis són poderosos”
  • “Pensa en global, actua en local”
  • “No heretem la Terra dels nostres avantpassats; ens la deixen en préstec els nostres fills” Proverbi
  • “Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món” Proverbi africà
  • “Cal viure senzillament per tal que altres puguin, senzillament viure” M.K. Gandhi

Cerquem una participació crítica als problemes mediambientals, aportant el nostre granet de sorra i assumint responsabilitats personals, amb una actitud activa en la nostra comunitat educativa, motivant-nos a actuar per un futur millor. L’educació té un paper important per a la transformació de la societat, som-hi!

Actuacions programades pel comité ambiental

.

forum-escoles-verdes16