25 de novembre: alcem la veu contra les violències masclistes

El dilluns 25 de novembre, la plaça de la Vila (davant l’Ajuntament) es van dur a terme les següents activitats:

  • CONCENTRACIÓ CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES
  • EL CRIM DELS LLENÇOLS BLANCS: acció teatral de denúncia dels crims contra les dones, a càrrec de Lapsus Espectacles i Espectacles Xavi Demelo
  • LECTURA DEL MANIFEST INSTITUCIONAL 25N, a càrrec d’alumnat de l’INS Ernest Lluch i Martin
  • ACTUACIÓ DE BALL CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES, a càrrec de l’Associació Cultural Amigas del B

L’alumna Martina Rosado, de 3r d’ESO D del nostre centre, va realitzar la lectura del manifest institucional del 25N. Va comptar amb el suport de les seves companyes i companys de l’optativa de ràdio, del CFGM de perruqueria i cosmètica capil·lar i dels guanyadors/es del concurs de plàstica sobre les violències masclistes.

A més, tots els assistents han mostrat el seu suport durant l’acte, reforçant el compromís col·lectiu en la lluita contra aquest problema social.