Setmana del Servei Comunitari

Entre els dies 30 de novembre i 4 de desembre, l’alumnat dels cinc grups de tercer curs de l’ESO ha començat les accions del Servei Comunitari del curs 2020-2021. Enguany, aquesta primera setmana de treball s’ha centrat en l’arranjament i neteja dels espais dunars del… Llegeix més»

Donació d’ordinadors de l’AMPA

L’institut està molt agraït de la col·laboració de l’AMPA amb la renovació del parc d’ordinadors Chromebook que té el centre. Les donacions dels aparells es van incorporar fa dues setmanes als carros itinerants que tenim per facilitar l’accés dels alumnes als ordinadors.  Aquesta setmana ja… Llegeix més»

Cessió de connexions a la xarxa

Apreciades famílies, l’institut s’ha posat en contacte amb aquells alumnes que en el seu moment van manifestar tenir problemes per connectar-se a la xaxa o no disposar de connexió a casa. El proper dimarts 24 de novembre, de 16:00 a 18:00, es podrà recollir un… Llegeix més»

Castanyada 2020

Avui hem pogut menjar castanyes perquè no anàvem a quedar-nos sense celebrar la CASTANYADA!
Gràcies a l’AMPA per les castanyes, a l’Àlex i la Jèssica per ser sempre tan atents i al grup de 4tF per ajudar-nos a torrar les castanyes. Torrem, Torrem, Torrem castanyes

Llegeix més»

Proves PCR 2n ESO C i E dimecres 28

A l’espera de confirmació oficial avancem que demà dimecres 28 es faran les PCRs seguint el següent horari:

• 08:30 2n ESO C
  • 09:30 2n ESO E

Com ja és habitual, l’accés serà per la porta de vestidors, al pati de pistes.

Reobertura de la cantina

Adaptant-nos als canvis i a les necessitats dels nostres alumnes, us informem que a partir de dilluns 26 el servei de cantina es trasllada al pati central, també conegut com Àgora. Aquest espai, actualment ocupat al pati per 2n d’ESO, té a partir d’ara un… Llegeix més»