Inici de curs i horari d’entrades

Us informem que el dia 13 de setembre els alumnes tornen a l’institut. Com cada inici de curs, fem una entrada esglaonada per la porta principal només aquell dia. L’horari d’entrada és el següent:

• 1r ESO, 08:00h.
  • 2n ESO, 09:00h.
  • 3r ESO, 10:00h.
  • 4t ESO, 11:30h.
  • 1r i 2n Batxillerat… Llegeix més»

Calendari i horaris Recuperacions extraordinàries 1er BAT (Setembre 2021)

Adjuntem quadre amb el calendari i horari de les recuperacions extraordinàries de primer de batxillerat per als propers dies. Ens veiem ben aviat! Gaudiu d’aquests darrers dies de vacances! 😉

DIJOUS 2
DIVENDRES 3
DILLUNS 6

CATALÀ
GREC
ECONOMIA
MATEMÀTIQUES
ED. FÍSICA

CASTELLÀ
FILOSOFIA
Hª MÓN CONTEMPORANI
FRANCÈS
PSICOLOGIA
DIBUIX TÈCNIC
QUÍMICA

CIÈNCIES DEL MON CONTEMPORANI
ANGLÈS
ECO.I ORG.… Llegeix més»

Comencem el curs vacunats

Apreciades famílies,
Els centre educatius, com bé sabeu, hem col·laborat en totes les mesures per contenir els efectes de la pandèmia. Creiem que ens avalen els resultats: vam aconseguir mantenir els centres oberts i, en el nostre cas particular, vam evitar que els positius s’escampessin entre… Llegeix més»

Horari de juliol

L’institut estarà obert de l’1 de juliol al 16 (a excepció del 12, festiu municipal) amb el següent horari:

• 08:00 a 13:30: Feines de tancament de curs i preparació del següent.
  • 09:00 a 11:00: Atenció al públic per temes administratius

Durant la resta del mes de juliol, l’institut… Llegeix més»

Professorat nou 2021-22

El professorat que s’incorpora a l’institut Ernest Lluch i Martín en el 2021-22 ha de contestar el següent formulari (enllaç encara no disponible). Això inclou professorat amb plaça provisional o definitiva per concurs de trasllats, els que rebeu destinació al juliol (definitives, 21 aproximadament) i… Llegeix més»