Proves PCR 2n ESO C i E dimecres 28

A l’espera de confirmació oficial avancem que demà dimecres 28 es faran les PCRs seguint el següent horari:

• 08:30 2n ESO C
  • 09:30 2n ESO E

Com ja és habitual, l’accés serà per la porta de vestidors, al pati de pistes.

Reobertura de la cantina

Adaptant-nos als canvis i a les necessitats dels nostres alumnes, us informem que a partir de dilluns 26 el servei de cantina es trasllada al pati central, també conegut com Àgora. Aquest espai, actualment ocupat al pati per 2n d’ESO, té a partir d’ara un… Llegeix més»

Troballa a l’hortet

Avui divendres dia 9 d’octubre, els alumnes de 1r ESO F i G estaven treballant a l’hortet i han trobat un gripau. Amb l’ajuda d’altres professorsm hem identificat l’espècie: gripau corredor. És un animal que, com indica el seu nom, no salta sinó que corre.… Llegeix més»

Vaga professorat 9 octubre

Apreciades famílies, us comuniquem que hi ha una convocatòria de vaga de professorat pel divendres 9 d’octubre. El centre estarà obert però és possible que hi hagi classes puntuals en què costi cobrir als professors que facin ús del seu dret de vaga.

2n positiu

Apreciades famílies, seguint amb la política de transparència total, us confirmem que acabem de rebre notificació d’un segon positiu, aquest cop a 3r d’ESO B. S’ha enviat un missatge a totes les famílies d’aquest grup amb instruccions clares relatives al que estableixen els protocols. La… Llegeix més»