Canvi de marxa

El passat 7 d’octubre l’alumnat de primer curs de cicles formatius i de batxillerat de l’Institut Ernest Lluch i Martín s’ha desplaçat al municipi de l’Arboç per tal d’assistir a l’activitat “Canvi de marxa” organitzada des de l’Oficina Jove del Consell Comarcal del Baix Penedès.… Llegeix més»

Xerrada tècniques d’estudi

Des de l’Oficina Jove del Baix Penedès amb la col·laboració de la Xarxa Nacional d’Empancipació Juvenil (XNEJ) organitzen un taller dins de l’àmbit educatiu:

Taller: Com? on? i quan? ens posem a estudiar: xerrada sobre tècniques d’estudi
Data: Dijous 7 d’octubre a les 17h a càrrec de Mercè Gil-Perez
Plataforma: A… Llegeix més»

Activitats esportives extraescolars

Arrenquen les activitats esportives de l’assosiació esportiva del centre, que preten posar a l’abast de tot l’alumnat de secundària la pràctica d’activitats físiques i esportives i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica.

Us deixem la informació

Inici de curs i horari d’entrades

Us informem que el dia 13 de setembre els alumnes tornen a l’institut. Com cada inici de curs, fem una entrada esglaonada per la porta principal només aquell dia. L’horari d’entrada és el següent:

• 1r ESO, 08:00h.
  • 2n ESO, 09:00h.
  • 3r ESO, 10:00h.
  • 4t ESO, 11:30h.
  • 1r i 2n Batxillerat… Llegeix més»

Calendari i horaris Recuperacions extraordinàries 1er BAT (Setembre 2021)

Adjuntem quadre amb el calendari i horari de les recuperacions extraordinàries de primer de batxillerat per als propers dies. Ens veiem ben aviat! Gaudiu d’aquests darrers dies de vacances! 😉

DIJOUS 2
DIVENDRES 3