Jornada de vaga 23 de març

Benvolgudes famílies de tercer i quart de l’ESO,

Les organitzacions sindicals de forma unitària (USTEC, COS i SEPC) han convocat una jornada de vaga en defensa del català i en contra de la sentència del TSJC que obligarà als centres a fer un 25% d’hores de castellà a l’escola.

Tot seguit trobeu un enllaç per saber-ne més:

https://educacio.intersindical-csc.cat/

A data d’avui, el professorat no preveu acollir-se a fer vaga. Es realitzaran les classes amb normalitat i els exàmens no s’ajornen. Es realitzaran amb total normalitat. L’alumnat que no assisteixi podrà fer els exàmens el dimecres 30 a les 15h de la tarda.

Cal lliurar l’autorització de vaga del vostre fill o filla (document adjunt) a consergeria per justificar l’absència. En cas de no lliurar el full serà considerada falta injustificada sinó s’assisteix. En el cas de venir al centre no cal justificar l’assistència.

Full_autoritzacio_vaga_alumnat_23_Marc

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut