Sortida a Barcelona dels alumnes de 3r d’ESO

El passat dijous 2 de març, els i les alumnes de tercer vam fer una sortida a Barcelona, la qual ens va agradar bastant.
Us fem cinc cèntims de la nostra activitat.
Vam agafar l’autobús a les 8.05 per arribar a la capital a les 10.00 i, un cop allà, vam entrar al Cosmocaixa. Aquest és un espectacular i enorme Museu de la Ciència que gaudeix de diverses exposicions, entre les quals hi ha una simulació de la selva amb els pertinents animals, un planetari i molts altres. Després d’una estona lliure per poder visitar el museu, vam assistir a una xerrada sobre el so que consistia en diversos experiments curiosos. Seguidament, l’autobús ens va dur al MEAM ( Museu Europeu d’Art Modern), on una guia ens va anar explicant els diferents retrats amb tècnica hiperrealista que vèiem. Després vam poder gaudir d’una estoneta lliure per la impressionant ciutat.
Durant la sortida vam haver de fer una fotografia sota el lema “Art i ciència” a la qual hauríem de posar un títol per després exposar-les al centre.
Finalment vam tornar a agafar l’autocar, que ens va deixar a Caldes a les 18.00.