Visita a L’EXPO JOVE Girona 2017. El saló de Formació, Ocupació i Emprenedoria de les comarques gironines

Els alumnes de 4t i del Pla Singular han visitat L’EXPOJOVE  2017 al Palau de Fires de Girona. Aquesta activitat s’emmarca en el Projecte d’orientació del centre. Hem participat d’una xerrada: I després de l’ESO què?  on s’ha explicat les trajectòries educatives tant per cicles com per Batxillerats. La Fira ha estat un escenari on els alumnes han pogut informar-se sobre les diverses opcions de formació que s’ofereixen actualment. Ha estat un matí molt intens i ple d’experiències.

L’ExpoJove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona i  persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral.