Setmana de la ciència 2020

Del 16 al 20 de novembre hem celebrat la Setmana de la Ciència amb diverses activitats.

Els departaments de ciències, matemàtiques i tecnologia han organitzat una gimcana científica, on tots els alumnes, per equips, hem hagut de resoldre diferents enigmes relacionats amb les ciències. L’equip que hagi respost més enigmes tindrà un premi, així que ara estem a l’espera dels resultats.

A més, a més, els alumnes que fem l’optativa de biologia i geologia de 4t hem participat en l’activitat “La ciència en primera persona 2020”, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. Aquesta va consistir a resoldre un repte científic; l’extracció del nostre propi ADN i l’assistència a la videoconferència de la Gemma Marfany, investigadora de genètica. Trobareu el nostre experiment en el vídeo que us adjuntem.

I els alumnes que fan l’optativa d’informàtica han pogut conèixer les tasques dels científics de més a prop a través d’una connexió en línia sobre la intel·ligència artificial.

Ona Cabarrocas i Anna Luque