Taller Investiga el VIH

El dimarts 4 de febrer, els alumnes de 4t de l’optativa de Biologia vam anar al CaixaFòrum de Girona per fer un taller sobre la investigació de la vacuna del VIH.

En aquesta activitat vam aprendre les diferències que hi ha entre la Sida i el VIH, com és aquest virus, quins efectes provoca i com evitar-ne el contagi. També vam poder conèixer una part de la investigació que estan fent actualment els científics d’Iriscaixa en els seus laboratoris. A més, ens vam poder posar en la pell d’uns veritables científics i, fins i tot, vam poder fer servir materials que no tenim a l’institut com per exemple les micropipetes.

Creiem que va ser una experiència molt divertida i que s’hauria de repetir amb els propers alumnes de 4t, ja que se’ns va fer molt curta i en vam treure molt profit.

Aida Rodríguez i Violant Torres (alumnes de 4t)