Sortida dels alumnes de 4t d’Eso a Barcelona

El dijous 16 de març, els alumnes de 4t d’ESO vam anar d’excursió a Barcelona.

Després de molta estona fent cua per entrar a la ciutat, vam arribar al Cosmocaixa a punt per fer tallers. Els alumnes que fem les optatives de biologia, física i química o tecnologia vam fer una activitat sobre la pressió atmosfèrica i la resta d’alumnes van fer un taller sobre els rellotges de sol.

Fent una sèrie d’experiments, uns vam anar descobrint i entenent què és la pressió atmosfèrica i els altres com funciona un rellotge de sol.

Després d’aquestes activitats, ens van deixar temps lliure per esmorzar i per visitar el museu.

A quarts de dotze vam tornar a agafar l’autobús per anar al centre de la ciutat. Un cop allà ens vam separar en grups de treball. Teníem l’objectiu de fer un documental sobre llocs que havien tingut importància durant la Guerra Civil espanyola.

Vam poder gaudir d’una sortida molt interessant. A punt per tornar-hi!