Els alumnes de 1r anem a l’Escola de Natura

El passat 28 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO vam anar a l’Estany de Banyoles per realitzar unes activitats organitzades per l’Escola de Natura.

En aquesta sortida vam poder estudiar el plàncton que hi ha a l’estany fent de pescadors i analitzant l’aigua amb un microscopi. Amb les mostres que vam trobar vam poder veure l’existència de diverses espècies de plàncton.

Una altra activitat que fam fer va ser la d’estudiar la fauna i la flora de l’entorn. Per poder fer-la més divertida ens van preparar una sèrie de jocs on havíem d’aprendre quines espècies predominaven en l’estany i quines eren les seves característiques principals.

I la darrera activitat que vam realitzar va ser la d’aprendre l’origen i el funcionament de l’estany. Per poder conèixer com s’ha format l’estany de Banyoles i quina és la funció d’aquest, ens vam convertir en científics que feien hipòtesis per poder deduir les causes.

Finalment vam acabar la sortida amb un dinar de pícnic en una zona molt bonica i amb molt d’encant.

Ens va agradar molt fer les classes de ciències naturals a Banyoles!