Taller d’armadures medievals

La sessió sobre armadures medievals que es va fer el passat 25 d’octubre amb l’alumnat de 2n d’ESO va servir de fil conductor per conèixer com era la societat estamental de l’Edat Mitjana, apropar-nos als seus costums i a la seva manera de pensar i viure. El grup de recreació històrica Alma cubrae va portar material que vam poder veure de prop, tocar i sospesar (penseu que una armadura sencera pesava uns 25 kg!)

Departament de Socials

El divendres 25 d’octubre, els alumnes de 2n vam assistir a un taller d’armadures dels cavallers medievals a càrrec de la companyia Alma Cubrae. Com que a Socials estem treballant l’Edat Mitjana ens va anar molt bé fer aquesta activitat per saber com es diuen i com eren les diferents parts i peces de les armadures medievals. En aquest taller vam aprendre com s’havien de vestir els cavallers per protegir-se dels cops i mentre ens feien la demostració ens anaven passant les diferents peces que formaven part de l’armadura per poder-les tocar i saber el pes que portaven a sobre. Ens va sorprendre molt la dificultat que suposava posar-se l’armadura i tot el pes que havien de suportar els cavallers d’aquella època.

Va ser una activitat que ens va agradar molt.

Sabrina Martín, 2n d’ESO