Excursió a la Granja

Els alumnes de 1r d’ESO vam anar el 25 d’octubre a la Granja, una casa de colònies de Santa Maria de Palau Tordera, per fer activitats de cohesió de grup. En aquesta sortida vam fer tres activitats per millorar la confiança i practicar la cooperació entre nosaltres. La primera activitat va consistir a travessar una zona d’una banda a una altra sense trepitjar el terra i només amb l’ajuda d’un llistó de fusta i una estructura que contenia un pneumàtic al mig. Aquí vam treballar la iniciativa, l’aportació de bones idees i la importància d’escoltar les altres persones. La segona activitat consistia a passar per parelles per sobre d’un pont molt llarg fet amb xarxes al mateix temps que dedicàvem paraules boniques als companys. Aquí vam poder elogiar i donar les gràcies als companys per alguna actitud. I l’última activitat que vam fer es practicava la confiança. En aquesta, vam fer un circuit per parelles en un bosc que tenia tirolines, tubs gegants, ponts i diferents obstacles. Uns anaven amb els ulls tancats i els altres feien de guia de les persones que no hi veien.

En finalitzar les activitats vam escriure tot el que havíem après en aquella sortida i en vam treure les nostres conclusions.

Ens va agradar molt l’activitat, vam aprendre moltes coses i va ser molt divertit.

Noemí Aguilera i Janira Coronado.