Vídeos Lliga de debat 2024

Ja estan disponibles els vídeos de l’edició d’enguany de la Lliga de debat de secundària i batxillerat organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats.

El grup d’alumnes de 4t d’ESO que va participar el 21 de febrer en la fase eliminatòria que es va celebrar a la Universitat Autònoma de Barcelona (Cynthia López, Jan Navarro, Maria Trilla, Diana Turégano i Aroa Zambrana) va guanyar dos dels tres debats celebrats i es va classificar per a la semifinal de grup contra l’Institut Torre Malla. Amb tot, els de Parets es van alçar amb la victòria en un debat molt enriquidor i constructiu.

Des de l’institut, fa anys que participem en aquesta iniciativa promoguda per la Xarxa Vives que permet als alumnes desenvolupar competències transversals com el treball en equip, la recerca crítica d’informació o les habilitats comunicatives.

Ens complau també compartir el vídeo de la final d’aquesta edició, en la qual va resultar guanyador l’equip de l’Institut Forat del Vent, del qual formava part un exalumne del centre, el Martí Carrasco.