Art i Escola 2024.

Del 13 de maig al 14 de juny es podrà visitar la Mostra del projecte d’Art i Escola al Cinema Edison de Granollers en què han participat un grup d’alumnes de l’Institut.

Aquest curs 2023/2024, l’alumnat participant ha reflexionat i ha creat les seves obres partint del concepte MORT: PRESÈNCIA I VIDA. L’equip d’assessors enguany han estat Núria Nia, Pol Aumedes, Marta Pareja i Òscar Moya.

Art + Escola és un projecte referent en l’ensenyament de les arts contemporànies als centres educatius. La iniciativa d’ACVIC i el CRP d’Osona ara fa onze anys, arriba a la seva 8a edició al Vallès Oriental, impulsat per la Fundació Cultural de Granollers AC, amb el suport del Museu de Granollers. El projecte vol fomentar processos col·laboratius, compartir el que s’està fent a les escoles en relació amb les arts, contaminar els plantejaments i les metodologies entre els implicats, i portar als centres escolars elements que formen part dels debats culturals actuals. En aquest cas les arts no són les manualitats, són un instrument articulador.

L’Institut el Vern ha participat amb l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Educació artística i ha presentat tres obres, dues de les quals són en vídeo.

L’exposició de les obres de l’alumnat es farà a la Sala d’Exposicions del Cinema Edison. La inauguració d’aquesta mostra serà el 13 de maig a la tarda i les obres es podran veure exposades a la segona planta fins el 14 juny de 2024.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *