Sant Jordi 2023

Divendres passat vam celebrar la jornada de Sant Jordi al centre:

L’alumnat va poder realitzar activitats de caire ortogràfic, amb activitats com el Pica Lletres, també van realitzar una sessió literària, amb recitals posats a escena i, finalment, van realitzar un joc lingüístic amb proves de totes les llengües.

Aquestes activitats van estar acompanyades del lliurament de premis literaris, d’un taller de rondalles que van poder gaudir els grups de primer de l’ESO i de tallers de roses a l’hora del pati.

Cal agrair la participació de tot l’alumnat per la seva implicació a tot el certamen literari, per les il·lustracions d’alguns alumnes de 1r.B (Lucas González i Sofia Puigcerver) i, especialment, per la tasca realitzada pel presentador i les presentadores que es van oferir a realitzar el lliurament dels guardonats: Lucas Amigó (1r.A), Tatiana Carranza (1r.B), Sara Gironès (1r.C) i la Sara Ledesma (1r.A).

La diada també va estar acompanyada per dansa i música, amb la sardana de la cançó Coti x Coti i la veu de l’Emma Yagüe de 1r.A.

En general vam poder gaudir d’una gran jornada.

Us compartim els treballs literaris premiats i l’àlbum de fotos de la jornada Sant Jordi àlbum 2023

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *